Szkolenie "Facebook - prowadzenie profilu firmy i tworzenie skutecznych kampanii"
- Szkolenie 2 dniowe - piątek, sobota
04-05 lipiec - termin może ulec zmianie
ZWROT KOSZTÓW SZKOLENIA do 100 % - Szkolenie zakończone testem i certyfikatem
- Zapewniamy przekąski, kawę, herbatę oraz 1 ciepły posiłek dziennie
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do składania zgłoszeń:
- Telefonicznie 602135863
- E-mailem na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Będziemy się kontaktować telefonicznie w celu złożenia dokumentów rekrutacyjnych w naszym biurze w Krośnie
Ważne: pomagamy w wypełnieniu dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych
- Miejsce szkolenia: Krosno
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na platformie Facebook i Instagram. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie planować, realizować i monitorować skuteczne kampanie reklamowe dostosowane do potrzeb swojej marki lub firmy.
UMIEJĘTNOŚCI NABYTE PRZEZ UCZESTNIKA:
- Umiejętność tworzenia przejrzystych i interesujących dla klienta treści
- Umiejętność tworzenia grafik zgodnych z wymogami Facebooka i Instagrama
- Umiejętność obsługi platformy reklamowej Facebook
- Umiejętność tworzenia reklam dostosowanych do celów reklamowych Facebooka
- Umiejętność odczytywania statystyk i optymalizacji reklam
- Umiejętność docierania do wybranych grup docelowych
1 DZIEŃ
I. Podstawy Facebooka i Instagrama - Jak jest skonstruowany? Jak go używać? (1h)
II. Tworzenie treści i grafik - Jak pisać by nas czytano? (3h + 15min przerwy)
- Jak konstruować teksty na Facebooku i Instagramie?
- Jak używać emotikon?
- Czym jest język korzyści i jak się nim posługiwać?
- Jak sobie pomóc, czyli narzędzia do tworzenia treści.
- Zasady tworzenia przejrzystych grafik.
- Tworzenie pierwszej grafiki reklamowej.
- Podstawy tworzenia i edycji wideo.
- Jak sobie pomóc, czyli narzędzia do tworzenia grafik i wideo.
OBIAD 30min
III. Reklama na Facebooku / Instagramie (2h + 15min przerwy)
- Tworzenie konta reklamowego.
- Ustalenie form płatności i danych fakturowania.
- Omówienie najważniejszych funkcji konta reklamowego.
- Omówienie wszystkich celów reklamowych na przykładach.
- Tworzenie pierwszej reklamy.
- Omówienie statystyk Menedżera Reklam
2 DZIEŃ
IV. Zaawansowane formaty reklam (3h + 15min przerwy)
- Tworzenie i dostosowanie reklam do każdego z celów reklamowych.
- Tworzenie testów A/B
- Tworzenie kreacji - karuzela
- Tworzenie formularzy kontaktowych
- Tworzenie reklamy z użyciem katalogu
- Tworzenie kreacji - Kolekcja
- Tworzenie miejsca docelowego dla ruchu reklamowego - materiał błyskawiczny
OBIAD 30min
V. Remarketing i optymalizacja (3h + 15min przerwy)
- Tworzenie niestandardowych grup odbiorców
- Pixel Facebooka - najważniejsze informacje
- Tworzenie reklam dla klientów powracających
- Targetowanie reklam - docieranie do konkretnych grup odbiorców
- Optymalizacja aktywnych reklam
- Jak czytać raporty statystyk reklamowych?
- Jak podglądać reklamy konkurencji? - treści i statystyki konkurencji