Szkolenie "Skuteczny sprzedawca oraz obsługa trudnych klientów."
- Szkolenie 2 dniowe - piątek, sobota
11-12 lipiec - termin może ulec zmianie
ZWROT KOSZTÓW SZKOLENIA do 100 % - Szkolenie zakończone testem i certyfikatem
- Zapewniamy przekąski, kawę, herbatę oraz 1 ciepły posiłek dziennie
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do składania zgłoszeń:
- Telefonicznie 602135863
- E-mailem na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Będziemy się kontaktować telefonicznie w celu złożenia dokumentów rekrutacyjnych w naszym biurze w Krośnie
Ważne: pomoagamy w wypełnieniu dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych
- Miejsce szkolenia: Krosno
Tytuł usługi |
Poligon szkoleniowy: „Skuteczny sprzedawca oraz obsługa klienta” |
Liczba godzin szkoleniowych |
20 h |
Grupa docelowa |
Grupę docelową stanowią pracownicy Działu Sprzedaży oraz Działu Obsługi Klienta |
Cel edukacyjny |
Celem szkolenia jest rozwój zaawansowanych umiejętności sprzedażowych (m. in. diagnoza potrzeb, język korzyści, techniki obrony ceny) oraz związanych z obsługą klienta, dzięki którym uczestnicy będą skutecznie realizowali cele Działów: Sprzedaży oraz Obsługi Klienta. |
Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się |
EFEKTY UCZENIA SIĘ: Po zakończonym szkoleniu uczestnik:
Wykorzystuje znajomość metaprogramów podczas rozmowy z klientem: Kryteria weryfikacji: - Rozpoznaje metaprogram w przykładowej wypowiedzi klienta - Dostosowuje swoją wypowiedź do zdiagnozowanego metaprogramu. Używa model C-Z-K w praktyce Kryteria weryfikacji: - Omawia różnice między cechami a korzyściami - Potrafi przedstawić swoje produkty / usługi stosując model C-Z-K w praktyce.
Opracowuje plan diagnozy potrzeb klienta: Kryteria weryfikacji: - Omawia rodzaje pytań - Rozróżnia modele diagnozy potrzeb / problemów Stosuje techniki radzenia sobie z trudnymi grami klienta: - Wymienia minimum trzy techniki radzenia sobie z krytyką - Rozróżnia poszczególne techniki radzenia sobie z trudnymi grami klienta Stosuje poznane techniki obrony ceny: Kryteria weryfikacji: - Rozróżnia techniki obrony ceny - Charakteryzuje podstawowe zasady obrony ceny Aktywnie buduje relacje podczas rozmowy z klientem Kryteria weryfikacji: - Wymienia korzyści wynikające z budowania relacji - Wskazuje minimum 3 techniki budowania relacji z klientami, które aktualnie stosuje lub zamierza wdrożyć. |
Program szkolenia |
Moduł I: ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA Oczekiwania i obawy Zawarcie kontraktu Agenda Organizacja szkolenia Moduł II: TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH Cele rozmowy telefonicznej Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową Najważniejsze zasady prowadzenia rozmów telefonicznych Algorytm rozmowy telefonicznej Metody omijania strażnika Radzenie sobie z typowymi obiekcjami (m. in.: nie jestem zainteresowany, proszę wysłać maila z ofertą, mam już dostawcę) Budowanie relacji Moduł III: DIAGNOZA Pytania otwarte / zamknięte Stanowiska / interesy Metamodel Model 9-ciu obszarów Model SPIN Badanie procesu decyzyjnego Jak dostrzec osoby bez władzy – 10 flag ostrzegawczych Pożegnanie z osobami bez władzy Moduł IV: PREZENTACJA ROZWIĄZANIA Cecha i korzyść – rozróżnienie pojęć Technika C-Z-K Metaprogramy Moduł V: RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM Wskazówki ogólne Niepożądane sformułowania Typologia zachowań trudnych Klientów Asertywność w obsłudze klienta Jak przekazać trudną decyzję, jak odmówić klientowi Reakcja na krzyk / agresję Klienta - asertywne stawianie granic Klient Krytykujący / Ekspert / Wymagający – techniki reagowania Taktyki negocjacyjne Windykacja należności
Moduł VI: ZASTRZEŻENIA I FINALIZACJA Opór Klienta / Debiuty Rodzaje zastrzeżeń Techniki obrony ceny Techniki lingwistyczne Techniki finalizacji Moduł VII: PODSUMOWANIE SZKOLENIA
|
Informacje dodatkowe |
Materiał dla uczestników: Skrypt z zajęć, testy, zadania, notatnik, długopis. Po zakończeniu usługi każdy uczestnik otrzyma certyfikat. |
Prowadzący |
Tomasz Pielichowski – Trener, doradca biznesowy oraz psycholog. Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku polskim. Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji. Od 2009 roku prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołem, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, budowania zespołów. |
Harmonogram dzień i godziny |
DZIEŃ I: Moduł I: ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA – 0,5 h Moduł II: TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH – 1,5 h Moduł III: DIAGNOZA - 4 h Moduł IV: PREZENTACJA ROZWIĄZANIA – 1,5 h DZIEŃ II Moduł V: RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM – 4 h
Moduł VI: ZASTRZEŻENIA I FINALIZACJA – 3,5 h Moduł VII: PODSUMOWANIE SZKOLENIA - 0,5 h
|